Black Ops 3
+11
uurnis
SnoopyFi
Ghost Officer
Kkalutse
ReSpectre
Riuk_u
runnerbomb
jukkamus
Jartzi86
TheRICEe3
obp
15 posters
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Black Ops 3
First topic message reminder :
Black Ops 3
"Call of Duty: Black Ops 3 is a dark, gritty future where a new breed of Black Ops soldier emerges and the lines are blurred between our own humanity and the cutting-edge military robotics that define the future of combat."
6.11.2015
Black Ops 3
"Call of Duty: Black Ops 3 is a dark, gritty future where a new breed of Black Ops soldier emerges and the lines are blurred between our own humanity and the cutting-edge military robotics that define the future of combat."
6.11.2015
obp- Pääjehu®
Vs: Black Ops 3
Kkalutse kirjoitti:Mä menin kännis laittamaa gamestopist tilauksee, paikan päältä siis ja sain kuitin mis on se koodi.
Itehän hain eilen 4 koodia gamestopista
TheRICEe3- Ylivääpeli
Riuk_u kirjoitti:Hei koodia sit jakoon!!
Topille ja Jussille meni jo yhet ja yks meni kaverille. Tuo yks on tuossa hollilla vielä, laitan keskeviikkona sen jakoon mikäli en ite tarvi
TheRICEe3- Ylivääpeli
Ennakkotilattu (beta koodi) ja ke-to lomapäiviä
Että ei ny ihan pelailuksi menis, nii Ke Wakeboarding ja To muuten vaan veneileen
Että ei ny ihan pelailuksi menis, nii Ke Wakeboarding ja To muuten vaan veneileen
Ghost Officer- Pääjehu®
Nii ja mulla just lomat loppu... Saa ootella perjantai-iltaan asti et pääsee pelaamaan
phalz- Korpraali
phalz kirjoitti:Nii ja mulla just lomat loppu... Saa ootella perjantai-iltaan asti et pääsee pelaamaan
vähä omaa rokuli lomaa vaan ottaa, ei kukaan siellä töissä mitään huomaa
TheRICEe3- Ylivääpeli
Ihmettelevät vaa ku rekka seisoo varikolla et mitäs ihmettä Jos pyytäis talvilomat betatestattavaks, onko niistä mihkää?
phalz- Korpraali
phalz kirjoitti:Ihmettelevät vaa ku rekka seisoo varikolla et mitäs ihmettä Jos pyytäis talvilomat betatestattavaks, onko niistä mihkää?
Hahaa, käyhän se niinki
runnerbomb kirjoitti:Viel 1p 14h ... ja oon tällä viikolla iltavuorossa
Shieet, onneks on kuiten sunnuntaihin asti aikaa ni kerkeää hermonsa menettää
TheRICEe3- Ylivääpeli
Yritin jallittaa kaveria tuuraamaa mua keskiviikosta etiäpäin, mut ei suostunu. Syy: BO3 beta alkaa
phalz- Korpraali
phalz kirjoitti:Yritin jallittaa kaveria tuuraamaa mua keskiviikosta etiäpäin, mut ei suostunu. Syy: BO3 beta alkaa
Ei muutaku siskon miehen kaiman kummin lapsenlapsen serkkutyttö tuuraamaan
TheRICEe3- Ylivääpeli
Tässä kahdelle ystävälle koodi:
Friend Token: 5AT4-5QNM-FLG9
Friend Token: PQMT-NTNA-GPLE
Friend Token: 5AT4-5QNM-FLG9
Friend Token: PQMT-NTNA-GPLE
runnerbomb- Sotilasmestari
Kaveri hälyytetty käymään mun tykönä pistää systeemit lataukseen ni on valmista ku joskus kotiin pääsee
phalz- Korpraali
Täältäki vähä koodeja niille jokka haluu ladata betan storesta:
QDNC-MJNF-G9PM
76PR-LPNG-654L
RMC3-DENE-RNKB
QDNC-MJNF-G9PM
76PR-LPNG-654L
RMC3-DENE-RNKB
TheRICEe3- Ylivääpeli
Kertokaa muille jos olette käyttänyt koodeja ettei muut yritä turhaan samaa koodia
Näyttää et serverit täyttyy jotkut joutuu "Server Queue"odottaa et pääsee peliin ,aika sh...ttiä
obp kirjoitti:Miltäs se peli ny muuten tuntuu beettan perusteella?
melkosta syöpää, välillä tuntuu toimivat ihan jees, mutta ei ainakaan itelle hirveesti kolaha, noi mapikki mitä pääsee pelaan ni ei järin hyviä
TheRICEe3- Ylivääpeli
Päätin et en peru peliä,koska parantu peli pelatessa enemmän ja aika moni taitaa hankkia pelin niin pelikavereita löytyy jokunen
Hjuu ja nuketown tullaan näkemään tässäkin blopsissa niinku oli jo vähä arveltukki, näemmä preorder herQ, ei se kait auta ku ennakkotilailla ja toivoa että anttilasta sais taas loka-joulukuussa pelejä 50€/kpl hintaan
TheRICEe3- Ylivääpeli
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa